Παραγγελιοληψία & Διαχείριση
Αποθήκης με POS

Η εισαγωγή καταλόγων προμηθευτών μέσω αρχείων XML σε ένα eshop προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα που μπορούν να βελτιώσουν την αποδοτικότητα και την ανταπόκριση της επιχείρησης.

  • Μεγαλύτερος κατάλογος προϊόντων χωρίς το ρίσκο
  • Διαρκώς ενημερωμένα αποθέματα και τιμές προϊόντων
  • Μειωμένο κόστος διαχείρισης
  • Περισσότερες πωλήσεις
Παραγγελιοληψία & Διαχείριση Αποθήκης με POS

Ευελιξία στην καθημερινότητα

Η εφαρμογή που έχουμε αναπτύξει προορίζεται για tablet, κινητά αλλά και ασύρματα POS με android λειτουργικό σύστημα. Μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες κάθε επιχείρησης και να προσφέρει ευελιξία στην διαχείριση της αποθήκης και της ασύρματης παραγγελιοληψίας. Η εφαρμογή επικοινωνεί κυρίως με το eshop από όπου αντλεί τα δεδομένα των προϊόντων και μπορεί να διαχειριστεί τα αποθέματα τους και να δημιουργήσει νέες παραγγελίες.

Επιπλέον μπορεί να λειτουργεί με ασύρματους barcode scanners ή σε συσκευές τύπου POS με ενσωματωμένο barcode scanner για μεγαλύτερη ευκολία. Ένα επιπλέον σημαντικό της πλεονέκτημα είναι ότι μπορεί να λειτουργεί ασύγχρονα δηλαδή χωρίς σύνδεση στο internet.

Σημαντικά Χαρακτηριστικά

  1. Επικοινωνία με το eshop για συγχρονισμό δεδομένων
  2. Δυνατότητα δημιουργίας παραγγελιών
  3. Γρήγορη φόρτωση σελίδων
  4. Λειτουργία offline χωρίς σύνδεση στο internet
  5. Ασύγχρονη μετάδοση και λήψη δεδομένων
  6. Απευθείας εκτύπωση παραγγελιών
  7. Λειτουργία με barcode scanner

Σε Ποιους Απευθύνεται

  • Σε εταιρίες δεν έχουν εμπορική εφαρμογή και χρησιμοποιούν την αποθήκη του eshop τους για διαχείριση αποθεμάτων, πωλήσεις και απογραφή προϊόντων
  • Σε εταιρίες χονδρικής που παίρνουν μέρος σε εκθέσεις και έχουν ανάγκη για γρήγορες παραγγελίες
  • Σε εταιρίες χονδρική που έχουν πωλητές που επισκέπτονται τους πελάτες τους και παίρνουν παραγγελίες.
  • Πώς λειτουργεί μία διασύνδεση με XML αρχεία;

    Η διασύνδεση του eshop με την αποθήκη ενός προμηθευτή γίνεται μέσω αρχείων XML. Τα αρχεία αυτά περιέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τα προϊόντα όπως εικόνες, τίτλος, τιμή, διαθεσιμότητα, χαρακτηριστικά και κατηγορίες. Τα δεδομένα αυτά διαβάζονται και είτε ανοίγονται νέα προϊόντα (αν δεν έχουν καταχωρηθεί νωρίτερα) είτε ενημερόνωνται τα ήδη καταχωρημένα προϊόντα εφόσον έχει αλλάξει κάτι στα δεδομένα τους.
  • Πόσο συχνά μπορούν να ενημερώνονται τα δεδομένα;

    Η συχνότητα ενημέρωσης των προϊόντων καθορίζονται από τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες της κάθε επιχείρησης αλλά και τις προδιαγραφές του XML αρχείου του προμηθευτή. Συνήθως τα δεδομένα ενημερώνονται μία με δύο φορές την ημέρα.
  • Πόσο διαρκεί η υλοποίηση μιας διασύνδεσης;

    Η ArtAbout έχει αναπτύξει Magento extension για την εισαγωγή και διαχείριση XML αρχείων προμηθευτών μειώνοντας σημαντικά το χρόνο υλοποίησης κάθε διασύνδεσης. Συνήθως ο χρόνος υλοποίησης είναι τρεις με τέσσερις ημέρες.
  • Πόσο κοστίζει μια διασύδεση;

    Το κόστος μιας διασύνδεσης εξαρτάται από την πολυπλοκότητα του αρχείου του προμηθευτή και τα δεδομένα που θα πρέπει να διαχειριστούν.

Ξεκινήστε σήμερα την διασύνδεσή σας!

Αν οι λειτουργίες του extension δεν σας καλύπτουν 
απλά συμπληρώστε την φόρμα και ζητήστε αυτό που θέλετε!